tisdag 5 augusti 2008

URF 2008

Snart är det dags för Uppsala Reggaefestival 08. I år är det riktigt många tunga akter, Burning Spear, Groundation, Alborosie, Morgan Heritage, Luciano och många fler. Jag åker dit med min familj för första gången och det ska bli kul att dela upplevelsen med dem. Jag och mina vänner på Zionguide.net kommer förståss att rapportera ifrån festivalen som vanligt med filmade intervjuer, bilder osv. (länken hittar ni till höger). Men i år ska jag försöka jobba mindre och prioritera de närmsta istället. Rastafari!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt. Jag skulle gära vilja varit där och sett Groundation.. Du få skriva en recention om dem sen.

Dangereux sa...

Yesyes, vi får se om vi hinner styra upp någon ny intervju med dem. Den ifrån 07 hittar du på Zionguidesidan!