måndag 27 oktober 2008

Utmaning

Fick den här utmaningen av Iskra

Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.

¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.

¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.

¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1.) Förutom förebilder inom Rastafari så är jag väldigt förtjust i Martin Lönnebo och Wilfrid Stinissen

2.) Jag är såpass nördig att jag tycker om att måla små figurer i tenn eller plast och tävlar ibland i detta (..och vunnit ibland).

3.) Har tre barn men skulle gärna ändå adoptera ett barn.

4.) Stort intresse för folkmusik och folkvisor, alltifrån amerikansk, till irländsk, engelsk och svensk.

5.) Sägs vara en god kock.

6.) Gått tolvstegsprogrammet.

7.) Har oerhört svårt att få saker gjorda ibland. Har just nu dåligt samvete och skämms för att jag har skrivit men ej postat ett brev till mitt fadderbarn Helari i Etiopien och att hon inte fått något sedan innan sommaren.


Så, dock har alla jag vet som bloggar redan utmanats så det får som stanna här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå, du tävlar i Warhammermålning (eller är det något liknande)? Det är alltid lika kul att titta på sådana tävlingar, speciellt de mer fantasifulla klasserna med stora kombinationsscenarior. Det är faktiskt mycket roligare än spelen. Jag målade själv en hel del gubbar när jag var yngre, men har aldrig tävlat eller så.

Dangereux sa...

Ja typ så, men även (eller kanske främst) ifrån andra tillverkare.

:) Ja jag målade också som yngre och plockade upp hobbyn igen ungefär när min son föddes. Kul! :)

Charlotte Thérèse sa...

Hej,

Du har fått svar på din fråga förut i min blogg - om det protestantiska/katolska.

Howard som skrev det lär titta in igen, så svara honom gärna!